piątek, 4 kwietnia 2014

Dałaby Pani sobie radę

UWAGA!!! 
Wszystkich, których wujek Google przywiódł tu, obiecując informacje na temat magicznego sposobu ODCHUDZANIA informuję, że nie znajdą tutaj NIC ciekawego i w związku z powyższym mogą sobie darować dalszą lekturę.



Fejsbunio dba o mnie, żebym nie przeoczyła nadejścia wiosny i kieruje do mnie reklamy, a propos tejże wiosny chyba, innego pomysłu nie mam.

Otóż, gdyby ktoś nie zauważył:

WIOSNA już JEST!
Porzuć zimowe ubrania i odbierz swój bon do C&A zupełnie za FREE!

A ja, głupia, do tej pory zawsze chowałam zimowe ubrania w głąb szafy! Zamiast po prostu porzucić. I ten kusicielski bon do C&A, zupełnie za FREE? No, do C&A to chyba tylko za FREE.

W kwestii ubrań pojawia się też, jakże wiosenny, wątek wyszczuplania.

SUKIENKI WYSZCZUPLAJĄCE
Wysyłka w 24 h 0 zł!
Idealnie Dopasowane Sukienki z Dzianiny ZAMÓW TERAZ!

To chyba jakaś sprzeczność. Idealnie Dopasowane Sukienki z Dzianiny? Wyszczuplające? Chyba, że są z pianki neoprenowej. Salma Hayek podobno nosi taki neoprenowy rulon, wprawdzie POD idealnie dopasowaną suknię syrenki na gale na czerwonym dywanie.

A zaraz obok - rozwiązanie problemu. Kuracja XXXXXX i mogę dopasowaną dzianiną oblekać idealne kształty.

UWAGA! Jak szybko schudnąć? Zobacz wywiad z lekarzem na Onet.pl! XXXXXXXXOdchudzanie! Nie, żebym odczuwała potrzebę odchudzania, ale jestem generalnie świata i odkryć naukowych ciekawa, może ktoś stworzył genialną metodę, lepszą, prostszą i szybszą od jedynej, w którą wierzę, metody dupy i głowy czyli "rusz dupę i jedz z głową". A tam (pisownia oryginalna):


"Odnośnie XXXXXXX kuracji odchudzającej, czy może Pani przedstawić schemat działania?

W skład zestawu wchodzi 30 dniowa kuracja odchudzająca. Wykorzystując odkrycie transportu mikropęcherzykowego do nanostruktur komórkowych. Składniki produktu zaczynają wysyłać impulsy do holienzymów i wszczynać transkryptazę nowych białek i enzymów katalizujących. XXXXXXX kuracja  informuje orgaznim o rozpoczęciu procesu odchudzania, przez co organizm w sposób naturalny wytwarza enzymy katalizujące reakcje lipodestrukcyjne.

Opis całkiem skomplikowany…
Dałaby Pani sobie radę. Produkt XXXXXXXX to rzeczywiście nowość w zakresie transbłonowych kuracji odchudzających i pierwszy taki produkt w Polsce, ale w zestawie jest również szczegółowa instrukcja oprócz dokumentów z certyfikacją skuteczności i świadectwa orginalności produktu."
Hmm, ja bym sobie nie dała rady. Nie dla mnie więc reakcje lipodestrukcyjne, pozostanę przy zachowaniach autodestrukcyjnych.
Fejsbunio jednak nie pozostawił mnie w bezradności i zaproponował:

GORSET WYSZCZUPLAJĄCY
Za 15 ZŁ REWELACJA dla wszystkich kobiet, będziesz piękna w każdej chwili, PROMOCJA DNIA

Czyli jednak koncepcja bliska rulonowi. Ujrzałam oczyma wyobraźni tę talię, smukłą kibić. "Suknia doskonale uwydatniała talię Scarlett, mierzącą w obwodzie 17 cali - najcieńszą talię w trzech powiatach!" - za jedyne 15 zeta, w każdej chwili. Niezły deal. 

Nie mam pojęcia, według jakiego klucza fejsbunio dobiera mi te reklamy. Bo jeszcze ostatnio długo atakował propozycją, cobym się porozwijała osobiście na niwie efektywności i zdobyła cenną umiejętność zmieszczenia więcej działań w ograniczonym czasie. A ja tu kombinuję, jak robić mniej, a nie więcej. Zwalam na przesilenie wiosenne, pełnię, jak akurat jest, wichurę, jak się trafi, na pogodę, która ma zaburzenia afektywne dwubiegunowe, z bardzo szybką zmianą fazy, i przetacza mi się frontami po głowie, i jestem wetterkrank i niezborna, nie ogarniam, i jest tak, jak to pisał Hrabal o Frantisku Hrubinie, który mawiał:
"Ja, kiedy mam wypełnić przekaz i zanieść na pocztę, to nie dość, że ten dzień, ale i następny mam do dupy". 

Ja mam również poprzedni.

A co do Hrabala, to uczniowie gimnazjum w Nymburku zbuntowali się właśnie przeciwko nadaniu ich szkole imienia Hrabala. 

"Nigdy nie słyszałem o takim pisarzu – oświadczył przewodniczący samorządu uczniowskiego. Inny znów uczeń stwierdził, że z tego, co mu wiadomo, Hrabal dwukrotnie nie zdał do następnej klasy, nie zasługuje więc na to, by być patronem jednej z najlepszych w kraju szkół średnich (czeskie gimnazjum jest odpowiednikiem naszego liceum). List protestacyjny podpisało kilkuset uczniów."

No, nie zasługuje, logika nie do podważenia.

Ale za to logiki, według której fejsbunio dobiera mi reklamy, kompletnie nie pojmuję. Gdybym jednak nie była zainteresowana nową garderobą, wyszczuplaniem i odchudzaniem, z okazji wiosny poleca mi również to:

Kosiarka fana sportu
Kosiarka w barwach narodowych za 469 zł! Koszulka kibica gratis!

Nie mam wprawdzie trawnika, kibicem też nie jestem, ale mogłabym w ramach prac społecznych pomykać z taką kosiarką po naszym podwórku. I kilku sąsiednich. W koszulce kibica. Albo iść z kosiarką w barwach narodowych i w tej koszulce na Marsz Niepodległości. Ale to już nie wiosennie.

Za to wśród słów kluczy, dzięki którym ludzie trafiają na tego bloga są:
"siusiak" - no, rozumiem, było o siusiaku, wprawdzie chyba nie takim, jakiego się spodziewał ten ktoś

ale są też "zdjęcia widocznych siusiaków" (trudno, żeby ktoś szukał niewidocznych)

oraz "gołe dziewczyny z wielkimi piersiami" - o gołych dziewczynach nigdy nie było, o piersiach, wielkich czy niewielkich, również nie

Przykro mi bardzo, że tych państwa rozczarowałam.

10 komentarzy:

  1. ileż tracę przez adbloka, znaczy się!
    Największy hardkor trafił do mnie przez "kurestwo", hmmm.
    I w ogóle: jak miło wstać, skoro świt i czytać Dodo znów! Teraz mogę stawić czoła planowaniu dnia. Może jednak się dżemnę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzisiaj ktoś szukał "sklad lipocycle" :)
      i raczej nie znalazł

      skoro takie bajdy pomagają Ci w planowaniu dnia, to może postaram się zostawiać co wieczór wspomaganie na rano?

      u nas dziś słońce, ciepło, rozkwitanie, na podwórku pachnie, jakby ktoś stłukł fiolkę z esencją migdałową do ciasta - a to tylko trzy mirabelki kwitną :)

      Usuń
  2. Salma musi się wbijać w neoprenowy rulon? no nie uwierzę ;-)
    Może z wiosną logika idzie precz, zasypia snem po-zimowym? Logika FB, ma się rozumieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie chcę w to wierzyć :)
      a fb namawia mnie usilnie do różnych, jego zdaniem, wiosennych działań, ostatnio poleca mi portale randkowe i nie ustaje w namawianiu do odchudzania oraz nabycia sukienek, w tym kolejnych wyszczuplających, nie wiem, co o tym myśleć, a co gorsza, poleca sposoby na leczenie dny moczanowej :)

      Usuń
  3. a ja tu trafiłam, żeby sprawdzić czy wszystkie wzmianki dotyczące "transportu mikropęcherzykowego do nanostruktur komórkowych" :) pochodzą ze sponsorowanego artykułu na temat specyfiku do "odchudzania" kieszeni. Widzę, że masz podobny pogląd ne tę sprawę, więc daruję sobie dalsze wędrówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a, powitać w mych skromnych progach :)
      bełkot pani w sponosorowanym artykule mnie urzekł, wywaliłam wprawdzie nazwę produktu oraz kuracji, ale google pamięta i nadal płynie tu szeroki strumień poszukiwaczy cudownej metody odchudzania
      pozdrawiam

      Usuń
  4. A ja trafiłam tu przez sceptycyzm i... bardzo mi się tu spodobało!
    Zaczęłam szukać tych badań klinicznych o preparacie xxxxxxxxx i... nic nie znalazłam a z racji zawodu wiem gdzie i jak szukać ;) Poza tym jest on nielegalny w Polsce, bo nie zgłoszony do Głównego Inspektora Sanitarnego :)
    Pozdrawiam i dziękuję za poprawę nastroju myszką ;)
    Zu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam :) Jasne, że nie ma żadnych badań klinicznych.
      Cieszę się, że poprawiłam humor :)

      Usuń
  5. Przeczytałam więcej!!! :)))) Spłakałam się ze śmiechu! :))) PISZ a ja tu będę zaglądać, bo mi taka poprawa ostatnio często potrzebna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)

      A tego posta o odchudzaniu chyba usunę, bo lezą tu i lezą poszukiwacze cudu. Niestety, nawet po usunięciu nazwy produktu - google pamięta i już. Choć nie wiem, czy po usunięciu nadal nie będzie pamiętał. Z drugiej strony - może przylezie ktoś, kto sobie ku radości poczyta :)

      Usuń

jeśli komuś się chce, proszę o komentarz, będzie mi miło